5 februari 2012

Bloggen

Ik schrijf graag.
Ik wil dingen verwoorden waaraan ik denk, die mij opvallen, waarover ik een mening heb, of juist niet.
Daarom blog ik graag of moet ik zeggen, blogde ik graag want de verhalen komen nu moeilijk op het scherm.
Deels komt dit omdat er op mijn nieuwe adres zoveel aangepakt moet worden: eeuwenoud behang van de muren, plafonds strak in de kalk, loodverf van de deuren, tegelvloeren schuren en nu bedenk ik mij ook dat de tuinbonen hadden al gezaaid moeten worden.
Echter dit alles is samen slechts één reden.
Telkens als ik een blog wil plaatsen is het internet uitgevallen of slakkentraag.
Nu kreeg ik een bericht van de provider dat er technische aanpassingen zijn uitgevoerd waardoor mijn internetverbinding betrouwbaarder is geworden.
Ik zal dus proberen de blogdraad weer op te pakken en mijn blogritme te hervinden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja, goed idee. Blog vooral vaak, ik kijk ernaar uit.
Ineke