1 januari 2021

2021

Gisteren was een grijze dag. Vandaag is het windsteil en de zon staat in een blauwe hemel. Ik ben niet zo gelovig dat ik denk dat dit iets met de jaarwisseling heeft te maken.  Het begin van een nieuwe kalender is niet zo verrassend, er verandert immers niets. 
Gisteren was een dag om een terug te kijken en vandaag om kennis te nemen van de nieuwe regels en wetten die nu over ons worden uitgestrooid. 
De tarieven voor elektriciteit gaan omhoog en de prijs van de aardappels blijft hoog. 
Ik zit dus nog steeds in de boemeltrein die LEVEN heet.
Voor goede voornemens lijkt mij elke dag geschikt. 
Evengoed, mede namens madame L :



2 opmerkingen:

Niek zei

Toch is het een tijd van massaal terug- en vooruitkijken. Ik zie het meer als even een moment van wereldlijke bezinning. En verder kun je individueel dat elk moment doen. :-)

Herman zei

Niek: Veel geluk en plezier en alle goeds het Nieuwe Jaar!