20 maart 2014

Vrijheid van meningsuiting

Zonder dat ik eraan deel mocht nemen heb ik toch de gemeenteraadsverkiezingen in NL gevolgd.
Zeker aan het eind van de avond, toen de Witte Neger van Venlo weer eens bezig was om publiekelijk de Marokkanen te bashen, ging mijn verbazing over in afgrijzen.
De vrijheid van meningsuiting werd weer flink opgerekt.
Echter van mijn Venlose vriend had ik niet veel anders kunnen verwachten, mijn grootste verbazing ontstond toen ik de minister-president van Nederland hoorde zeggen dat de uitlating, van zijn voormalige Venlose gedoogpartner, hem een vieze smaak in de mond had gegeven.
Dit vond ik de meest walgelijke uitspraak aan het slot van de de verkiezingsavond.
De baas van het land krijgt een vieze smaak, maar desgevraagd, sluit hij niet uit dat hij in de toekomst met de PVV een coalitie zal sluiten.
Verdomme, Rutte, besef dat je in huidige functie ook wel eens een keer echt leiderschap mag tonen en zeg dat je Marokkanen als volwaardige medeburgers beschouwt en het voor hen opneemt en kom niet aan met dat ge-ijdeltuit dat je de volgende dag weer voor een klasje staat met allochtonen.
Maar ja, voor zulk gedrag moet je wel ballen tonen en om dat te kunnen moet je ze wel hebben!

1 opmerking:

Annelies van Klinken zei

Ik kan mij hier helemaal in vinden Herman. Gr.Annelies