11 november 2016

Herfst

Ik was wat vroeger uit de veren dan gewoonlijk.
Uit een blauwe hemel viel een fijne regen, waarbij je zonder jas niet nat wordt, maar wel steeds wordt verrast door heldere regenbogen.
Ik zou duizend foto's willen maken van verkleurende wijngaarden; de bloembollenvelden van de herfst.
Ik ken zelfs mensen die deze plek hebben gekozen om wonen enkel vanwege de geweldig mooie kleuren in de herfst.
Inmiddels is het acht uur later. 
Nu wandel ik in een mij onbekend gebied. Niet zo ver van huis, misschien tien kilometers slechts.
Kleine valleien en veel zichtbare sporen van de grote ijstijd.
Ook hier vervoeren mij de prachtige tinten van de verkleurende druivenbladeren.

1 opmerking:

Niek zei

Indrukwekkend!
Ik houd zeer van abstracte kunst dat buiten wordt tentoongesteld.
Hier doet de natuur het voor ons.
Werkelijk magnifiek.