19 mei 2011

Dip

Doordat ik in Frankrijk over een krakkemikkige internetverbinding beschik die er uren over doet om een pasfotootje door de leiding te persen ben ik een beetje uit mijn blog-ritme geraakt en dat heeft weer tot gevolg dat ik een beetje in een dip terecht ben gekomen.
Overal op het internet lees ik dat vogeltjes uit eieren komen en bloemen uit knopjes. Dat de rokjes zonder Martin Bril zomaar op een dag zichtbaar zijn geworden en dat de tijgerspin wellicht een blijvertje wordt.
Jammergenoeg kan ik mij even nergens over opwinden en er is niets dat mij ergert.
Alhoewel...... kassameisjes die mij naroepen: "En verder nog een fijne dag gewenst, doeg-doeg!" gooien hoge ogen!

2 opmerkingen:

Geert zei

Herman, normale reactie op afscheid nemen en tot het besef komen dat niets meer wordt zoals het was, ter wijl jij dat allang wist

10 zei

Je blogt voor jezelf, dippen doe je voor dezelfde reden. Wou dat ik dat kon; gewoon even de dip laten voor wat ie is...