27 mei 2012

Dordogne

Een aantal heerlijke dagen in de Dordogne doorgebracht.
Echt verwend door J. & P.
Het had dagen langer mogen duren, maar ja, de moestuin roept!
Veel rondgewandeld en gespeurd naar wrakken en orchideeën.
Eerst even de wrakken:
Het doet mij en beetje denken aan het Nationaal Park De Hoge Veluwe.
Monumentale kunst, geplaatst in ongerepte natuur.
Een dure hobby die op het Franse platteland gratis is te bewonderen en mij inspireert om alle fototechnieken die ik beheers weer eens te benutten!
Zo komt mijn grafische opleiding, waar ik beroepshalve nooit iets nuttigs mee heb gedaan, eindelijk weer eens van pas!

1 opmerking:

Niek zei

Waanzinnig prachtig deze foto's van de mens die zijn sporen in de natuur achterlaat en waarvan de natuur dan weer kunst maakt. Een genot om te aanschouwen.