3 juni 2014

Gebreken

Ik kan nog niet echt zeggen dat de oude dag met gebreken komt, maar dat er een waarheid in dit gezegde schuilt, kan ik inmiddels beamen.
Gisteren bij de oogarts geweest in verband met vreemde kriebeltjes die ik steeds voor mijn linkeroog zie bewegen. Ik weet inmiddels dat dit verschijnsel "mouches volantes" heet en bestaat uit kristalletjes die in het glaslichaam van dat oog rondzweven. Niets verontrustends, maar volgens de arts een teken dat bij de veroudering hoort. Hij zei nog net niet: "Geniet ervan!"
Een paar uren later heb ik mad. L. afgeleverd bij een kliniek voor een schouderoperatie om een kapotte pees uit haar arm weer te laten hechten op de plek waar 'ie had moeten blijven zitten.
Geen leuke operatie bleek vandaag. 
Vier uren was mijn meissie buiten westen en naar het zich laat aanzien zal ze nog een flinke tijd gehandicapt blijven.
Waardoor deze blessure is ontstaan . . .  geen idee. 
Zou het ook met de oude dag te maken hebben? 
Laat haar dat maar niet ter ore komen!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Beterschap!

Herman zei

Dat is lief Dorethé.
Uiteindelijk wat telt is de liefde waarvoor je onvoorwaardelijk hebt gekozen!

Geert zei

Van harte beterschap gewenst aan G. Lekker revalideren al is dat soms moeilijk en niet teveel opwinden over dingen die minder makkelijk gaan, zijn of worden.

Sanne zei

Gelukkig weer veilig thuis

Anoniem zei

Please give Gaby our very best wishes for a speedy recovery. Gezondheit! Love from Ian and Fay