18 juli 2008

Verrassing


Komen Gaby en ik vanmiddag terug van een bezoek aan het strand van La Nouvelle, blijkt er thuis een grote verrrassing op mij te wachten. Aan de eetkamertafel zaten Matthijs, David en Sanne!
Ik ben niet gauw van mijn stuk, maar deze keer dus echt wel!
Er blijkt al maanden een samenspanning op handen te zijn geweest om dit mogelijk te maken, zonder dat ik er ook maar iets van in de gaten heb gehad.
Sanne en David zaten op een camping in de Cevennen en hebben in Carcassonne Matthijs van het vliegveld opgepikt. De arme jongen vertrok al in allervroegte vanuit Düsseldorf via Londen naar Frankrijk!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja, goed hé, fijn dat de verrassing zo goed gelukt is. Iedereen ziet er prima uit en de rosé zal ook goed gesmaakt hebben.
Wij zijn morgen met z'n tweetjes. Wim is heel erg verkouden en wilde het bezoek uitstellen. Prima want het wordt weer K-weer en het is toch veel leuker en relaxster om buiten te zitten.
Jullie een heel fijn feest morgen en we denken aan jullie hoor.Héél, héél veel liefs en kusjes voor allemaal maar vooral voor de jarige Job van morgen.Vive la classe 1948!
Peter en Jommie