11 mei 2010

Zeehond


Naar zee gaan met honden was voor mij altijd een crime.
Verzot op water,waren ze uiteraard ook verzot op zee, zo verzot dat ze moeite deden de hele oceaan leeg te drinken. Dat gaat natuurlijk niet goed binnenin zo'n beest en dus moest al dat water er weer uit...een ongecontroleerde toestand, met de nadruk op toestand.
Dus met angst in het hart het met deze Tanna ook geprobeerd.
Eerst een wandelingetje over het strand, waar Tanna een tennisbal vond. Daarna wat langs plassen en vermanend toespreken als ze hiervan wilde drinken.
Tenslotte met haar in zee, ik voorop want de branding imponeerde haar behoorlijk. Uiteindelijk kreeg ik haar zover om een bal te apporteren vanuit zee. Ze genoot, gelukkig alleen van het spel en niet van zeewater drinken!
Terug bij de auto zag ik dat ik op het foute moment op de foute plek stond geparkeerd, maar een heerlijke plek om te zonnen was het wel!

3 opmerkingen:

Sanne zei

Wat staat erop dat bord???

XX

Jommie zei

Fijn dat het goed gegaan is, leuk haar zo te zien rondspringen.

Herman zei

Beschermd natuurgebied, verboden voor motorvoertuigen
(http://translate.google.nl/#)