12 april 2011

MyCom

De pc is al zo lang een vertrouwd ding voor mij geworden dat ik mij bijna geen leven zonder pc meer kan voorstellen. Het gelukkige is dat het ding tegenwoordig zo stabiel is als een Apple. Ik heb wat gesleept met zo'n grijze windowscomputer richting computerboer. Het waren de jongens van Mycom die de zaak weer netjes in het gareel kregen of een nieuwe configuratie in elkaar sleutelden.
Ik kom er dus weinig meer en dacht dat zij mij ook wel zouden zijn vergeten. Maar wat een verrassing; ik sta op hun site.
Is dat om mij te lokken of te bedanken?

3 opmerkingen:

Sanne zei

Wat geestig!

10 zei

jaaa, das leuk!! Een klant op de site zetten die ze nooit meer gezien hebben!
Ook GoogleStreet wist jou te vinden, ben benieuwd welk medium volgt.

Herman zei

Big Brother is everywhere!