28 oktober 2013

Laatste duik?

Na de picknick toch nog even naar het strand voor een laatste duik.
Niet alleen ik had die gedachte want de weg naar het strand bij Narbonne stond vol geparkeerde auto's. De volgende dag meldden de kranten op de voorpagina dat het in de zomer niet zo druk was op Matteille.
Toch kon ik nog een parkeerplaats vinden en na een klein wandelingetje met mijn hond bereikte ik al snel een rustiger plekje.
Mijn duik in zee was een mooie afsluiting van een zomer waaraan geen einde leek te komen. Een zomer met volop zon en weinig wind. Over de regen zal ik maar niets zeggen want het probleem is hier niet de regen, maar het gebrek eraan. Na de zomer kwam de Indian Summer die tot deze dag voor een heerlijke verlenging van de zomer zorgde.
Laat nu de herfst maar komen, we zijn er klaar voor!

1 opmerking:

Niek zei

Dan wens ik je nu een net zo'n schitterende herfst als wij hier in Nederland hebben. Wind, regen, zon, regenbogen, storm en heel veel verschillende kleuren blaadjes.