6 oktober 2011

Afscheid

                     
Ik en een afscheidsfeest, liever niet! 
Gewoon doorwerken tot de laatste dag en op maandag niet meer terugkomen.
Mijn laatste werkdag viel op vrijdag 30 september, dat kwam mooi uit!
Maar naarmate deze laatste dag naderbij kwam, werd de druk om wel iets aan een afscheid te doen steeds groter.
Wie nodig je uit voor je afscheidsfeestje? 
Wat zijn goede criteria?
Met wie zou ik op een foto willen, dat vond ik een goed uitgangspunt.
Kort te voren had ik een aantal recepties bezocht waar ik struikelde over de gepensioneerden.
Geen gepensioneerden, dat was een tweede criterium, van hen was immers al afscheid genomen.
Vervolgens moesten ze echte werkers zijn, niet van die mensen die langs de kant staan en een beetje gevoel voor humor kon ook geen kwaad.
En zo ontstond deze foto. 
Ik zal er nog vaak met genoegen naar kijken.
Bedankt allemaal!

Geen opmerkingen: