23 april 2012

Verdwijntruc

Het kabinet Rutte valt.
Dit is op zich niets bijzonders, het was te hopen en te voorzien.
Wat wel bijzonder is dat ik zoiets deze keer life kon volgen.
De aanslag op Pim F., de dood van prins B., de kamikaze-aanslag op de koningin, de crash in een Parijse tunnel van Diana .... dit en nog veel meer kwam in Frankrijk tot mij via lokale kranten of het avondjournaal van France2.
Op vrijdagavond, in de uitzending van Pauw en Witteman, werd door een CDA-watcher (?) de val van het kabinet voorspeld; briljant.
Wat ben ik dankbaar dat ik erbij ben terwijl Wilders zijn laatste truc uithaalt.
De reden of aanleiding ontgaat mij volkomen.
Ik ben nu al te lang weg uit Nederland om nog te snappen wat ene Ingrid en Henk hiermee te maken hebben, maar ik denk dat Jan Modaal behoorlijk bij zijn neus wordt genomen..
Ik constateer met verbazing dat de Tovenaarsleerling van Frits Bolkestein zichzelf ontmaskert als een tweederangs goochelaar.
Nu nog zijn grote verdwijntruc
Fred Kaps draait zich om in zijn graf.

Geen opmerkingen: