30 juni 2012

Vraag 169


5 opmerkingen:

Walter zei

Een eenvoudige man als ik vind hem veel te simpel, daarentegen mijn antwoord zou weer veel te ingewikkeld worden..( Even terug lezen wat de vraag ook alweer was)
Eenvoudige groet.

Herman zei

Als eenvoud zo simpel is, waarom doet iedereen dan zo complex?

Walter zei

Voor mij blijkt eenvoud een soort 'afbouwen' te zijn. Afbouwen van denkbeelden, afbouwen van bezittingsdrang.Zonder dat we erg erg in hebben worden/werden we er vaak in mee gesleurd en menen/meenden we dat het zo hoort.

Herman zei

Zo is het Walter.
Zo blijkt mijn vraag een opening te zijjn.
En zo is het altijd bedoelt.
Ik weet niet zoveel, maar ik heb wel veel vragen.
Dank!

10 zei

ik vroeg me al af waar deze vraag gebleven was!
hij is meesterlijk en nu even van toepassing op mijn leven!!