19 juli 2013

65

Om in termen van de Tour de France te blijven: Deze etappe zit erop.
Nu maar eens kijken hoe het leven aan de andere kant van vijfenzestig jaar eruit ziet.
Wordt dat een leven van vissen, tuinieren, modeltreintjes bouwen of golfen?
Ik moet er nog even niet aan denken en kan het mij ook niet voorstellen.
Omdat mijn verjaardag in de zomervakantie valt ben ik van kleins af aan gewend dat elke verjaardag op een andere plek wordt gevierd.
Althans, dat was dus tot voor kort.
Nu ben ik kennelijk op mijn plek en wordt deze dag thuis gevierd.
Godallemachtig vijfenzestig!
Het blijft nog even onvoorstelbaar.....
Tot de AOW wordt bijgeschreven!

4 opmerkingen:

Niek zei

Prachtig plaatje zo bij je verjaardag. Elke leeftijd heeft weer zijn eigen fratsen en sommige leeftijden roepen verwachtingen op. Dat jij aangenaam verrast mag worden door wat je aan de andere kant van deze streep zult vinden.

Herman zei

Bedankt Niek.
Tot nu toe heb ik de touwtjes redelijk in de hand gehouden.
Je weet wat je wilt studeren, je weet met welke liefde je verder wilt, je weet wat voor werk je zoekt. Nu heb ik het idee dat ik een doolhof binnentreed en geen idee heb waarheen het leidt.

Dick en Martha zei

Beste Herman,

van harte gefeliciteerd.
Voor mij niet voor te stellen dat ik meemaak dat mijn buurjongen van de Meijrooslaan 65 wordt en ik ook nog regelmatig leuke verhalen van hem lees.
Tussen haakjes, golfen valt wel mee.
Je moet per spelletje toch nog ruim 6 kilometer lopen.
Het ga je goed.
Dick.

Geert zei

Het bord spreekt boekdelen, en je welverdiende AOW nog met 65. Dat zullen er steeds minder zijn die dat mogen beleven. Nog van harte gefeliciteerd. Weer erg gelachen om je patatBlog.
NB Golfen lijkt me ook helemaal niets.