10 februari 2009

(Vervangende) Schaamte


"Maria, U die vrouw zijt bij uitstek, ik smeek U om tussenkomst ten gunste van dit jonge leven dat zo rampzalig wordt verscheurd, om de religie van de dood niet de overhand te laten krijgen boven die van het leven. Hoeveel tijd heeft die ellendeling van een vader wel niet om interviews te geven en zich te laten fotograferen, in plaats van 24 uur per dag te waken bij een dochter die hij laat sterven als een wild dier dat wordt afgemaakt zonder water en voedsel in het lichaam! Ik begrijp niet hoe een mens zo beestachtig kan zijn, ook al ken ik helaas de verderfelijke invloed van de prins der duisternis, die niet alleen weet te verwarren en bedriegen, maar ook valse en verkeerde getuigenis laat afleggen over al dat Gods eigendom is.."


In kringen rondom het Vaticaan wordt de vader van Eluana een moordenaar genoemd.
Waarom helpt de kerk van Rome niet, maar bestrijdt zij slechts. Een kerk die steeds maar laat zien waar zij tegen is, is niet langer in staat te laten zien waar zij voor is.
Mijn vervangende schaamte maakt plaats voor echte schaamte!
Overigens, na drie blogs over de Rotzooi uit Rome te hebben gemaakt zal ik het hier niet meer over hebben, maar ik moest het even kwijt!

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Helemaal gelijk. Het is heel erg wat er allemaal uit Rome en Utrecht komt. Het doet mij veel pijn want zo pakken ze mijn kerk af!
Misschien is het beter er gewoon niet meer op te letten (hoe moeilijk ook) en ze in hun roomse sop laten gaarkoken!