5 november 2010

Natte ellende

Vandaag ging ik een groot aantal peilbuizen opnemen in een mij onbekend gebied in de Achterhoek. Op een zeker moment stond ik midden in een ven, het water stroomde mijn laarzen in, het regenwater liep over mijn rug, de handcomputer gaf plots aan dat alle data waren gewist, de elektronische verbindingen vertoonden kortsluiting  en mijn telefoon maar bleef overgaan. Ik was de wanhoop nabij.
Nu ik het opschrijf lijkt het al weer lang voorbij en bijna vergeten, maar zo'n dag als vandaag; liever niet te vaak!

2 opmerkingen:

Jommie zei

Jeetje mineetje, echt elende.Is alles nog goed gekomen? Je handcomputer ook? hoop dat je er geen verkoudheid aan over houdt. Liefs.

Anoniem zei

Ik heb echt nog aan je gedacht, wat een hondeweer en dan op Stelkampsveld peilbuizen meten....
Je hebt de situatie in ieder geval benut met het maken van deze fraaie opname. En .. nogmaals dank voor je collegialiteit! JaRou