11 september 2009

Leaseslippies

Uit een onderzoek aan de universiteit van Glascow blijkt dat baby's, die tijdens de zwangerschap zijn blootgesteld aan een verhoogd testosterongehalte over een langere wijsvinger beschikken dan baby's waarbij dit niet het geval was.
Als je de lengte van de wijsvinger deelt door de lengte van de ringvinger geeft de uitkomst het relatieve testosteron gehalte weer. Hoe lager de uitkomst, hoe meer testosteron en hoe meer mannelijke behoeften.
Voor mijn werk rijd ik dagelijks wel een stukje over de snelweg. Ik rijd dan 120km/h met een ingeschakelde cruisecontrol en mij valt dan op dat ik voortdurend word ingehaald door automobilisten die, eenmaal voor mij rijdend, weer vertragen.
Het doel van dit gedrag kan niet anders zijn dan dat die mannen even hun grote wijsvinger willen laten zien.
In hun onderboek zouden zou hun mannelijkheid duidelijk zichtbaar zijn, nu vervangt de auto die onderbroek en daarom passeren al die opgefokte types mij om te tonen wat voor een patserige bak ze onder hun kont hebben.
Omdat ik weet dat meer dan de helft van het wagenpark uit lease-auto’s bestaat moet ik glimlachen als ik bedenk dat die mannen dus eigenlijk in een geleende onderbroek rondrijden.
Zouden die mannen met hun testosteronprobleem tevens verantwoordelijk zijn voor het feit dat bijna alle parkeerplaatsen langs de snelweg ook cruiseplekken zijn onder het motto uit je auto uit je broek?

Geen opmerkingen: