7 april 2010

Stille pijn

Het gekke is dat als je er niets bij kunt hebben er altijd iets bij komt!
Vanmiddag werd Tanna overreden op precies dezelfde plaats waar ooit mijn eerste Tanna werd doodgereden. Nu ligt de hond in dezelfde kliniek waar ik ruim een jaar geleden mijn doodzieke tweede Tanna afleverde.
Redelijk emotioneel allemaal om eens een understatement te gebruiken. De hond zelf was nog het stoerst van allemaal.
Morgen krijg ik te horen hoe ze de poot gaan repareren.
Ik mag toch hopen dat de automobilist ook nog wat te repareren heeft, want tot grote verontwaardiging van de getuigen, nam hij niet de moeite om te stoppen!

6 opmerkingen:

Sanne zei

Ah wat zielig!
Wat een geluk dat het alleen bij een gebroken poot is gebleven!
Hoop inderdaad dat de automobilist ook iets te maken heeft! Schande!

Maar Tanna ligt er wel dapper bij!

Herman zei

Alleen gebroken, kan ook veel gebroken zijn, in dit geval een drievoudige breuk in twee beenderen, dus nogal gecompliceerd.

Sanne zei

Dat klinkt inderdaad gecompliceerd, hoop dat na een tijd Tanna weer als van ouds kan rond rennen.....

Jommie zei

Wat verschrikkelijk, we hopen ook dat het weer allemaal goedkomt.Arme Tanna, arme jullie. Sterkte hoor.

Anoniem zei

Herman, wat een vreselijk bericht...
Ik volg nog altijd trouw je blogs, en geniet van de verhalen en prachtige foto's van Tanna.
Ik schrok er behoorlijk van. Maar eigenlijk nog het meest van die asociale automobilist die niet eens de moeite neemt om te stoppen.
Ik wens jullie heel veel sterkte en voor Tanna een hele, hele dikke knuffel en heel veel beterschap!
Liefs, Linda.

Herman zei

Natuurlijk Linda, dat raakt jou natuurlijk ook. Het komt allemaal weer goed!