4 april 2010

Tuinherten

Elke avond als ik de hond naar de kennel breng, gaat mijn zaklamp even over de paardenwei en tel ik de oogjes die mij aankijken. Gisteravond waren dat de blikken van 12 nieuwsgierige herten. Vanmorgen tijdens de wandeling met Tanna was ons pad vol met prenten van edelherten. Ze waren dus over het hek gesprongen om de tuin te inspecteren; van het gestamp ben ik vannacht zelfs even wakker geworden. Veel is er nog niet te halen, dus hebben ze de bomen met klimop maar even van uiterlijk veranderd. Nu weet ik ook hoe hoog ze kunnen reiken: 190cm!

1 opmerking:

Jommie zei

Is klimop niet giftig? Mooi om te zien hoe hoog ze kunnen komen.
Was vast een Paasuitstapje! Heel fijne dagen, groetjes aan allemaal.
Liefs, J.
P.S. Heb je al gezien welke vogel het is op de wazige foto? De achterban is nieuwsgierig.