26 april 2010

In m'n poot gezaagd

Vanmorgen was de meniscus-operatie en die bleek behoorlijk urgent. Tijdens de operatie werd het mij allemaal duidelijk door de chirurg op beeldschermen uitgelegd en na afloop kreeg ik fotootjes mee. Nu begrijp ik al niet meer wat ze voorstellen. Niet alleen lag de meniscus gedeeltelijk dubbel, hij was ook flink ingescheurd. Enfin, dat werd met freeswerk allemaal redelijk gerepareerd, maar een scheur in het kraakbeen betekent wellicht een verrassing in de toekomst. We wachten maar af.
Als ik nu een wandelingetje met de hond maak, dan lopen daar de lamme en de manke. Niks voor mij al die lappenmanden waarin ik mij de laatste tijd tegenkom.

2 opmerkingen:

Jommie zei

Ik kan er ook geen kaas van maken. Hoort zich allemaal eng aan. Jij blij dat het achter de rug is en nu niet te hard van stapel lopen.Liefs.

Anoniem zei

Beterschap!