21 januari 2010

De teentjes van yoga


Ik heb nogal wat reacties op mijn blog van gisteren gekregen.
Uit deze reacties maak ik op dat yoga-supporters nogal last hebben van lange tenen.
Ik zal er geen gewoonte van maken om op reacties te reageren, want daarvoor schrijf ik deze blog niet, maar ik maak nu een uitzondering.
De tekst van gisteren is werkelijk tijdens een yogales door een Chinese yogaleraar uitgesproken. Niets heb ik zelf toegevoegd of veranderd.
Ik denk ook niet dat deze tekst veel zal afwijken van het taalgebruik dat in vele yogapraktijkruimten wordt gebezigd; lees de sites waar de yoga.startpagina naar verwijst.
Dat ik deze tekst in dit blog heb gebruikt is enkel omdat ik mij blijf verbazen over de veelzijdigheid van taal.
Niets meer en niets minder.
Bij aanhoudende gevoelige tenen beveel ik de YogaToes aan, in combinatie met de MiniMessagers.
Kost wat, maar dan heb je ook wat

Geen opmerkingen: