20 augustus 2010

Tuintje in mijn hoofd


DAMARU & JAN SMIT - Mi Rowsu (Tuintje In Mijn Hart)
Geüpload door CKE-Toad. - Bekijk nog meer muziek video's in HD! Bewust hebben we in Frankrijk gekozen voor een groot huis.
Een huis zonder een tuin.
Buiten zitten is geen probleem en het terras is gerieflijk.
In Nederland wonen we al zo lang in een tuin zonder buitengrens en ik verlangde wel eens naar een moment dat ik even niet hoefde te tuinieren.
Als mensen tegen mij zeggen dat ze een tuin van 180 vierkante meters hebben, dan heb ik geen benul wat ik mij daarbij moet voorstellen.
Toch begon ik iets te missen en nu is het bingo!
We hebben een tuin op steenworp afstand. En wat het belangrijkste is, met volop water (een zeldzaamheid in het Zuiden), olijfbomen, vijgen, granaatappels, laurier.
Ook ruimte genoeg voor een zitje, een pergola, tomaten, noem maar op.
's Avonds in bed lig ik al te bedenken wat er allemaal gezaaid gaat worden.
Ik heb geen tuintje in mijn hart, maar in mijn hoofd!

3 opmerkingen:

Jommie zei

Wat geweldig voor jullie, gefeliciteerd hoor.Dat is snel gegaan, ben benieuwd naar het verhaal.Liefs.

10 zei

Hoi Herman.
Ik moet normaliter niets hebben van J.S. en zulke muziek. Maar van dit muzikale project word deze meid echt heel blij. Gewoonweg; Prachtig!!

Unknown zei

Hallo Herman, fijn dat jullie ook weer goed thuisgekomen zijn.
Gefeliciteerd met je droomtuintje.
We komen het bewonderen als we weer in Frankrijk zijn.Groeten Hanneke.