14 januari 2011

Vaatdoekje

Je verzint het niet, maar het is er wel: het lapjesrekje, een speciaal rekje waaraan je niet alleen de afwasborstel kunt hangen, maar bovenal is bestemd om het vaatdoekje een prominente plaats in het keukengebeuren te garanderen.
In de bijlage van De Volkskrant las ik een lovend artikel over het lapjesrekje van de firma Vipp.
Dit artikel is onder meer bij Bijenkorf en Wonen2000 te koop voor slechts €60,00.
Een koopje voor zo'n innovatief stukje keukengerief.
Eenmaal kennis genomen van het bestaan van dit ding vraag ik mij af waar je anders het aanrechtdoekje moet bewaren. Ik stel voor de ontwerper voor te dragen voor zowel de Nobelprijs voor de keukenhygiëne alswel de Designprijs.
Vaatdoekjes zijn bij de HEMA voorradig in 8 verschillende kleuren en kosten €1,00 per stuk.
Voorlopig hangt bij mij thuis zo'n doekje, als mag het uitrusten, over de keukenkraan.

2 opmerkingen:

10 zei

ik moet gelijk weer denken aan dit bericht van jou Herman; http://hermanlinde.blogspot.com/2010/12/even-shoppen.html
Ons vaatdoekje hangt over de kraan... Voor allen die dit interessant vinden.

Herman zei

Volgens mij hoort het daar ook!