21 juni 2009

Succesagendawijsheid

Praktisch altijd als ik mijn blog bijwerk klik ik in de bovenbalk om een aantal volgende blogs te bekijken.
Altijd weer een verrrssing wie of wat je dan tegenkomt. Op deze manier heb ik veel ontdekkingen gedaan en een aantal blogs ben ik blijven bezoeken.
Wat mij tevens is opgevallen, is de waterval van natuurfoto's die vaak de functie van schermvulling heeft. Daarnaast kom ik heel wat succesagendawijsheden tegen. Onderaan de pagina in deze agenda misstaan ze niet en brengen misschien een op hol geslagen manager tot tijdelijk inzicht, maar ik vind het redelijk inspiratieloos en dat zal wel de werkelijke reden zijn. Je hebt niet altijd wat te vertellen, maar toch moet het blog gevuld worden, dus een bloempje met een tekstje.
Ik verzin er een paar:
Het is onwaarschijnlijk dat iemand van ons erin zal slagen pijn te ontlopen - maar of we zullen lijden of niet, lijkt meer een kwestie van individuele keus te zijn.
Zelfs de gewoonste mensen onder ons zijn zeer uitzonderlijk.
Je moet leren anderen te respecteren voor je jezelf kunt respecteren.

We kunnen dus makkelijk vaststellen dat het geen moeite kost er een paar te verzinnen.
Ik lees echter liever de wijsheden van Loesje!

Geen opmerkingen: