2 mei 2009

Tegels

Door het hele huis liggen tegels.
Elke kamer, gang, keuken, washok, etc. heeft z'n eigen tegelmotief.
In andere huizen zie je weer andere motieven. Het lijkt wel of er honderduizenden verschillende soorten vloertegels zijn gemaakt.
Hier en daar op het land kom ik illegale vuilstorten tegen, waar ik weer een paar tegels vind. Zo groeit op zolder een hele collectie tegels die inmiddels samen een hele aardige screen-saver vormen.
(Klik met de rechter muisknop op de afbeelding. Opslaan en installeren als screensaver).

2 opmerkingen:

Jommie zei

En kennelijk hebben ze allemaal hetzelfde formaat.Het ziet er leuk uit.Ik zal eens kijken of ik hier iets zie op een vide grenier of zo, het is me tot nu toe niet opgevallen.Liefs

Sanne zei

Mooi! Als je maar goed blijft snuffelen op de juiste plekken en plaatsen!!!

XX