31 maart 2010

Einde weblog

Alles wat een begin heeft, moet ook een einde hebben.
Dit is mijn 350ste blog en dat is meer dan ik had verwacht toen ik ermee begon.
Soms liggen onderwerpen voor het grijpen of zit mijn hoofd vol zaken die ik graag wil verwoorden, maar dat wordt ook afgewisseld door tijden waarin mij niets te binnen wil schieten. Dat wil niet zeggen dat ik niets te vertellen heb, maar dat ik het niet vertellen kan of wil.
Door met ingang van volgende maand NIET langer te bloggen maak ik voor mijzelf een einde aan het wandelen door mijn hoofd.
Met andere woorden: "Ik doe het licht uit!"

5 opmerkingen:

Sanne zei

Graag heb ik dat je niet stopt!!!!!
Lees altijd met plezier elke dag je blog en zet mij soms aan het denken.

Er zijn nog zoveel dingen waar je over kunt schrijven!

XX

Jommie zei

Nou ja, wat een schrik. Niet stoppen, want ik zou het erg missen, dus slaap er nog eens een nachtje over

Anoniem zei

Per ongeluk even tijd om tijdens mijn weekje weg op jouw blog te kijken, zie ik dat je snode plannen hebt. Niet doen hoor. Je geeft me zoveel stof tot nadenken.

Sanne zei

En? Na een nachtje slapen besloten je fans niet in de kou te laten staan???

XX

Jommie zei

Toch geen vervroegde 1 aprilgrap?