8 maart 2010

Weer sneeuw

Op 24 februari verzuchtte ik dat de sneeuw praktisch was verdwenen. Maar vanmorgen was het weer zover, opnieuw sneeuw. Raar, dat toen ik in Zwitserland werkte, en dus van oktober tot eind maart, soms april in de sneeuw zat, ik dat helemaal geen lange periode vond. Kwam dat door het vele skiën, of de gezelligheid die de toeristen in het dorp brachten, of het vele heldere licht dat er op de hoogte van 1800 meter bijna altijd was. Nu ik terugdenk zie ik mij, 's zomers gekleed, de wijngaarden snoeien op 100o meter onder een brandende zon.
Nee, alpensneeuw is dus heel wat anders!
P.S. De foto is opgebouwd uit 28 afzonderlijke opname's en met behulp van www.autostitch.net aan elkaar gebreid.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, dat gaat al weer heel wat verder dan HDR-fotografie. En daar had ik tot voor kort ook nog nooit van gehoord.

Herman zei

Neen, dit stelt juist in vergelijking
met HDR (mits ambachtelijk uitgevoerd en niet automatisch in cs4) helemaal niets voor. Juist een heel simpel, maar briljant programma.