2 september 2010

Bonaire

Af en toe kijk ik even op de wereldkaart waarop wekelijks de bezoekers van dit blog worden getoond.
Vandaag zie ik dat er een bezoeker uit Bonaire is geweest. Er blijkt daar een plaats Kralendijk te heten.
Zou dat Jan Pieter zijn, vraag ik mij even af.
Grappig is het om te zien dat de wereld soms net een dorp is.
Het ene moment schrijf je alleen voor jezelf en het volgende moment wordt het door iemand aan de andere kant van de globe gelezen.
Beter om daar maar niet over na te denken.

2 opmerkingen:

10 zei

Ik heb er de afgelopen jaren wel veel over nagedacht en bij nader inzien is het inderdaad zinloos erbij stil te staan. In het prille begin wilde ik met mijn blog alleen maar graag delen. En dat doe ik nu nog steeds graag. Het 'denken aan' verandert niets.

Roelien zei

Ja, dat is een bijzondere gedachte, laat het je er niet van weerhouden te schrijven wat je wilt...dat heb ik een tijdje gehad, dat ik het gevoel had dat er over m´n schouder werd meegekeken...door een (on)bekende, brrr