11 september 2010

Dauw

Dauwtrappen deden we op Hemelsvaartdag. Ik fietste me suf, samen met de kinderen uit buurt naar De Hoge Veluwe.
Tegen de tijd dat we daar aankwamen was er van dauw gelukkig geen sprake meer.
Wanneer ik nu terug kom na vele weken zomervakantie in Frankrijk is het eerste waar in 's ochtends chagrijnig van wordt, die eeuwige dauw!
Het eerste rondje met de hond door het bos betekent direct natte voeten.
Vandaag bezorgde de post een bestelling die een einde moet maken aan de ellende van natte schoenen.
Een paar schroeven in de muur, de stekker in het stopcontact en om te testen heb ik aan het eind van deze moesson-week natte schoenen in overvloed!
Het apparaat werkt geweldig, waarom heb ik hier niet veel eerder aan gedacht?

1 opmerking:

Jommie zei

Bijna niet te geloven, wat 'n futu ding. Okk blij voor jou.